Forum Forum PZW Gdańsk Strona Główna www.pzw.gda.pl
PZW Gdańsk Forum dyskusyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

A co powiecie panowie i panie na RUTKI
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PZW Gdańsk Strona Główna -> Gdzie byłeś? Co złowiłeś? Na co złowiłeś? ...:)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
doozer
Site Admin


Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 310
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon Mar 10, 2008 23:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

WM napisał:
Albo odwrotnie,ELDORADO Exclamation i dlatego taka cisza


Ja wole te wersje Smile
Wybiore sie tam w tygodniu i napisze co slychac nad woda.
_________________
pzdr,
Przemek Hołowczyc
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
doozer
Site Admin


Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 310
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto Mar 11, 2008 22:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No wiec bylem dzisiaj 2 godzinki nad tym zbiornikiem. Bardzo urokliwe miejsce. Polowalem na jakiegos okonka albo pstraga, bialy malutki twister z dwiema nogawkami na bocznym troku... i trafil sie szczuply 53 cm Smile
Oczywiscie rybka w dobrej kondycji powedrowala spowrotem do wody. Pozniej widzialem kilka wyjsc, pewnie pstragowych ale byla juz 18 i ciemno sie zrobilo wiec musialem sie zwijac.
Tak jak jezioro bardzo przyjazne, okolica przepiekna, cisza, spokoj, tak miasteczko odwrotnie. Ludzie luzem puszczaja psy, ktore atakuje kazdego przechodnia. Dobrze, ze mialem wedke i moglem sie odganiac. Glupota ludzka nie zna granic.
Ale zbiornik ciekawy, w tygodniu planuje jeszcze raz tam pojechac, moze jakos na dluzej Smile
_________________
pzdr,
Przemek Hołowczyc
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Bennett
Wędkarz


Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 150
Skąd: Zaspa

PostWysłany: Wto Mar 11, 2008 22:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Twister na troczku czy na główce?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
wujas007
Site Admin


Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 502
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sro Mar 12, 2008 7:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

doozer, ale masz udany początek sezonu Smile gratki Smile czekam na fotę potoka Smile
_________________
Pozdrawiam
Sylwester Ostapiak
http://pzwgdyniaport.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
doozer
Site Admin


Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 310
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sro Mar 12, 2008 9:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bennett napisał:
Twister na troczku czy na główce?


Na troczku, luzno sie "majtajacy". Hak typowo pstragowy, dosc ciezki, wystarczajacy balast dal gumce. Nawet przyponu nie mialem wiec i tak dobrze, ze obcinki nie bylo.

A z drugiej strony tak sie zastanawiam, czy wlasnie nie powinno sie dawac w takich wodach gdzie sa szczuple, jakiegos przyponu. Bo przeciez jak obetnie zylke to mu przyneta w pysku zostaje i rani strasznie. To juz lepiej go wyciagnac, wyjac i wypuscic. No niestety jak damy przypon, nawet najdelikatniejszy, to i tak bedzie delikatna gumka chodzila mniej naturalnie. Hmmm sam nie wiem, zagwozdka Smile
_________________
pzdr,
Przemek Hołowczyc
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
doozer
Site Admin


Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 310
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sro Mar 12, 2008 9:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wujas007 napisał:
doozer, ale masz udany początek sezonu Smile gratki Smile czekam na fotę potoka Smile


No wszystkie ostatnie fotki wrzucilem juz do galerii Smile
http://kolopzw.unisys.net.pl/gallery2/main.php

Troche nie wyszly fotki wczorajszego szczuplego, ale robilem w kiepskich warunkach i lewa reka. Jest troche poruszone :/
_________________
pzdr,
Przemek Hołowczyc
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
wujas007
Site Admin


Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 502
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sro Mar 12, 2008 11:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak, już oglądałem Smile
_________________
Pozdrawiam
Sylwester Ostapiak
http://pzwgdyniaport.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
wujas007
Site Admin


Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 502
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sro Mar 12, 2008 14:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przemek, jaka fajowa nowa kurtka Smile
_________________
Pozdrawiam
Sylwester Ostapiak
http://pzwgdyniaport.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
doozer
Site Admin


Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 310
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sro Mar 12, 2008 18:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wujas007 napisał:
Przemek, jaka fajowa nowa kurtka Smile


W poprzedniej rozdarlem rekaw caly na galezi a ubrac sie w cos trzeba wiec tym razem zainwestowalem w cos nieprzemakalnego. Bardzo dobrze sie spisuje Smile
_________________
pzdr,
Przemek Hołowczyc
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
doozer
Site Admin


Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 310
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sro Mar 12, 2008 18:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to dzisiaj zrobilem powtorke. Taki sam zestaw, taki sam maly, bialy, podwojny twister na troczku, dokladnie to samo miejsce i... znow szczuply, tym razem 46 cm Smile) Oczyscilem go tylko z pijawek, fotka, buzi i do wody siup Smile

Przestaje do maja tam jezdzic, bo nic innego nie bralo a szczupakom sie w koncu troche spokoju nalezy. W dwa dni ani jednego okonka wiec moze tam okonia nie ma?

Znalazlem za to nowa droge. Az do samego mostu mozna podjechac autem a pozniej juz tylko zejsc w dol po skarpie i jestesmy nad woda. Omijamy cala wioche i te wszystkie cholerne, luzem biegajace "owczarki kaszubskie".

Spotkalem tam tez kilku miejscowych, lowili na dosc duze zywce wiec raczej cel byl jeden. Szkoda, ze od razu nastawiaja sie na szczupaki, nawet jak ich nie zabieraja (mam nadzieje). No co innego jest zlowic przez przypadek a co innego sie nastawiac na rybe w okresie ochronnym.

Nawet nie wiem czy cos zlowili bo byli po drugiej stronie brzegu. Ja natomiast zbiornik Rutki, poki co, wspominam bardzo dobrze Smile
_________________
pzdr,
Przemek Hołowczyc


Ostatnio zmieniony przez doozer dnia Sro Mar 12, 2008 18:45, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
WM
Wędkarz


Dołączył: 20 Wrz 2007
Posty: 942

PostWysłany: Sro Mar 12, 2008 18:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Doozer nie pisz,że tam tak szczupaki biorą bo Gurdzik pojedzie,złapie i na teflon położy Laughing Laughing Laughing
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
blysk777
Moczykij


Dołączył: 21 Wrz 2007
Posty: 61
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sro Mar 12, 2008 21:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie sorki,ale to woda górska?Bo troszku nieznam rejonu... Rolling Eyes
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
rawenius
Wędkarz


Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 539
Skąd: Oliwa

PostWysłany: Sro Mar 12, 2008 21:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ziornik zaporowy Rutki jest wodą nizinną, ale Radunia jest oczywiście wodą górską, odcinek powyżej zbiornika, czyli od ujścia jest rezerwatem i łowić tam nie wolno Exclamation
_________________
pyszna zabawa:)
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
blysk777
Moczykij


Dołączył: 21 Wrz 2007
Posty: 61
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sro Mar 12, 2008 21:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Właśnie obiło się o uszy że rezerwat,ale niewiedziałem od którego momentu.Dzięki Very Happy Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Storm
Wędkarz


Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 119
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob Mar 15, 2008 17:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bylem zisiaj z koleszkom, iiiiiii wielka lipa
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PZW Gdańsk Strona Główna -> Gdzie byłeś? Co złowiłeś? Na co złowiłeś? ...:) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 3 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Forum na phpBB © phpBB Group