Forum Forum PZW Gdańsk Strona Główna www.pzw.gda.pl
PZW Gdańsk Forum dyskusyjne

FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Motława szczupak i kilka pytań amatora

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PZW Gdańsk Strona Główna -> Gdzie byłeś? Co złowiłeś? Na co złowiłeś? ...:)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1990

PostWysłany: Pon Maj 06, 2013 15:49    Temat postu: Motława szczupak i kilka pytań amatora Odpowiedz z cytatem

Witam jestem z Gdańska i jestem amatorem jeśli chodzi o połów ryb. I mam do Was kilka pytań najlepiej do osób które łowiły na motławie lub nadal łowią. Np. od strony łąkowej / kościoła głębokiej

1.) Chodzę od długiego czasu polować na swojego pierwszego szczupaka w życiu i ani razu nie udało mi się go złowić ! facet przy mnie złowił ( lekko ponad wymiar więc i tak mały ) ale złowił. Miał białą gumę . Ja sam łowie na białe gumy zresztą probowałem prawie każdego koloru nawet te oczojebne żarowiaste. Ale wielu rybaków polecało białe z np. czerwonym grzbietem i na takie też nic. Co ja źle robię ? raz byłem 5 godzin obszedłem kilka miejscówek i nic.... dlaczego tak jest inni łapią a ja nie mogę.

2.) Sam na własne oczy widziałem kiedyś takie okazy w motławie , że dziwiłem się , że one istnieją w tym kanale. np. sandacz potężny , karp , lin a nawet słyszałem , że ktoś sporego suma złowił w motławie. Jak to się ma z tymi rybami ? sporo osób mówi , że sieciami wszystko wybite a więc czy ta ryba w motławie pływa ? czy jest duży sum ?

3.) Może ktoś ma jakiś poradnik dotyczący łowienia szczupaka ? np. o której godzinie najlepiej itp...

4.) Czy suma da radę złapać na kopyto ?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
SwiezyWedkarz
Kandydat na wędkarza