Forum Forum PZW Gdańsk Strona Główna www.pzw.gda.pl
PZW Gdańsk Forum dyskusyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Łapino Górne
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PZW Gdańsk Strona Główna -> Gdzie byłeś? Co złowiłeś? Na co złowiłeś? ...:)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
granddm
Wędkarz


Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 210
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon Cze 06, 2011 16:58    Temat postu: Łapino Górne Odpowiedz z cytatem

Ktos byl ostatnio, jak rezultaty?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Minus
Wędkarz


Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 430
Skąd: Pruszcz Gdański / Juszkowo

PostWysłany: Wto Cze 07, 2011 10:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

podpinam się - jestem ciekaw czy coś się dzieje - może jakiś sandałek - kiedyś były tam piękne sandacze i węgorze
_________________
bez ryzyka nie ma zabawy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
kuba1119
Moczykij


Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 80
Skąd: przymorze

PostWysłany: Sob Lip 09, 2011 21:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Byłem dzisiaj po południu od 15-do 19 po 20-tu latach.Rekreacja z rodzinką , grill no i dwie gruntówki.Początek łowów rewelacja branie za braniem , ładne płocie około 25 cm. i jedna 30+.Kukurydza i kukurydza+białe.Po godzinie brania ustały i do końca były już tylko sporadyczne.Kombinowałem różne przynęty,czerwone,białe , kuku i nic.Ogólnie fajnie.Brzeg od strony Przyjażni niektóre miejscówki ciężkie(zwisające gałęzie)Sporo ludzi wypoczywających, ale można też powędkować.
_________________
Nigdy nie jest tak dobrze, żeby nie mogło być lepiej
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
cappo85
Moczykij


Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 84
Skąd: Rumia

PostWysłany: Pon Wrz 12, 2011 10:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bylem od piatku do niedzieli z rodzina w osrodku u Doroty, generalnie rekracyjnie, lecz znalazlem czas aby powedkowac , ze spinem troche rzucalem z pomostow na paprochy i okonie sie czepialy najwiekszy 22cm, troche ze splawikiem tez z pomostu to zlowilem jedengo leszcza kolo 40 cm, dzien wczesniej wrzucilem tam troche zanety , obok pan na pomoscie łowil plocie na kukurydze, powiem szczerze ze lowilem tam krotko, jednak ryba jest. plywalem po jeziorku kajakiem w sobote i widzialem 6 stanowisk typowo karpiowych , generalnie wedkarzy bylo wiecej z gruntowkami i splawikami.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
granddm
Wędkarz


Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 210
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią Kwi 27, 2012 14:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak tam Panowie, ktos cos probowal powalczyc z biala rybka?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
tomito82



Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 3
Skąd: Gdańsk / Kielce

PostWysłany: Pią Kwi 27, 2012 18:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może mnie się uda pojechać tam w niedzielę rano to coś więcej powiem. Będziesz tam w ten weekend?
_________________
Jedyny miarodajny wskaźnik jakości kodu jednostka WTF/min - czyli programisty dzień powszedni...
Wielki błysk - czarny pysk czyli elektronika dzień powszedni...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
granddm
Wędkarz


Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 210
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie Kwi 29, 2012 19:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mozliwe ze bede pod koniec dlugiego weekendu ale mam duzo roboty wiec jeszcze nie wiem jak to bedzie, ale kombinuje zeby sie jak najszybciej obrobic Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Brutus
Moczykij


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 58

PostWysłany: Pon Kwi 30, 2012 7:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sobota 7-15, brzeg od strony przyjazni, 2 gruntówki i całkowity brak zainteresowania tym co na haczyku wisiało. 1 ładne branie na sam koniec ale się spięła.

Jedyne co się zaczepiało to mikro-okonie i stare gałęzie Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
granddm
Wędkarz


Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 210
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon Kwi 30, 2012 16:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A lowiles na robaczki, czy juz kuku tez poszlo w wode?
Dzieki za relacje, jak bede to na pewno tez cos napisze Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Brutus
Moczykij


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 58

PostWysłany: Pon Kwi 30, 2012 18:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Białe, czerwone, kuku, pinka....gdybym wiedział że coś złapie bym portfel na haczyk zawiesił nawet Wink miejscowka standardowa - obok linii wysokiego napiecia. Troszke zarosło i ciężko się rzucało Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
granddm
Wędkarz


Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 210
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią Maj 11, 2012 10:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bylem w tygodniu... tragicznie... kilka bran przez caly dzien - zero ryby. Kuku, mada, czerwony. Nie wiem czy te ryby sie jeszcze nie obudzily czy co, ale zeby nawet plotka nie wziela, to cos jest jeszcze nie teges Razz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Brutus
Moczykij


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 58

PostWysłany: Pią Maj 11, 2012 13:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tam się stało coś niedobrego na przełomie 2010/2011 i od tamtej pory jest masakra Sad
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
granddm
Wędkarz


Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 210
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią Maj 11, 2012 19:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie no poprzedni sezon na tej wodzie mialem rewelacyjny, brala duza ploc, lin i leszcz, po prostu perelka, ale dwa lata temu byla tragedia.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Brutus
Moczykij


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 58

PostWysłany: Pon Maj 14, 2012 12:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lina tam upolowałeś? Smile w której części jeziora? Smile

pare lat temu to i karpie się tam łapało Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
granddm
Wędkarz


Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 210
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon Maj 14, 2012 15:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Naprzeciwko wyspy. Polowalem tez w tym oczku calkiem na koncu ale tam juz bylo ciezej z rybami, aczkolwiek miejscowki dla oka wspaniale. Mozliwe ze po prostu nie trafilem ale tez mysle ze jakbym sie dluzej nastawil to bym zlapal. Tam jest tyle grazeli ze idealne miejsca sa na amura wg mnie. Ale problemem jest dostep, jakbym mial tam pomoscik to bym z niego nie schodzil Very Happy.

Wlasnie, apropo, wiecie moze Koledzy na jakich zasadach mozna sobie postawic pomost na danym jeziorze?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PZW Gdańsk Strona Główna -> Gdzie byłeś? Co złowiłeś? Na co złowiłeś? ...:) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Forum na phpBB © phpBB Group