Forum Forum PZW Gdańsk Strona Główna www.pzw.gda.pl
PZW Gdańsk Forum dyskusyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kaniewo(Koniecwałd)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PZW Gdańsk Strona Główna -> Gdzie byłeś? Co złowiłeś? Na co złowiłeś? ...:)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
calvuss
Wędkarz


Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 215
Skąd: malbork

PostWysłany: Czw Kwi 25, 2013 19:40    Temat postu: Kaniewo(Koniecwałd) Odpowiedz z cytatem

nie wiesz czy w tym roku juz bamber odpusci sobie oranie dojazdu do kaniewa od strony bruku?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
calvuss
Wędkarz


Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 215
Skąd: malbork

PostWysłany: Nie Kwi 28, 2013 21:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na duzym dzisiaj sama płotka ,byl ktos na malym?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
bociankrasna
Kandydat na wędkarza


Dołączył: 22 Wrz 2012
Posty: 32
Skąd: Malbork

PostWysłany: Wto Kwi 30, 2013 18:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wczoraj byłem po robocie na małym i 7 szt po 0,4 kg. Po południu siedziałem od 17-20. Na białe.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
calvuss
Wędkarz


Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 215
Skąd: malbork

PostWysłany: Sro Maj 01, 2013 11:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to fajnie ,bylo ludzi troche?federek warto zabrac czy lepiej splawiczek?dalego od brzegu lowiles ?gdzie lepiej usiasc przy torach czy bardziej w lesie?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
bociankrasna
Kandydat na wędkarza


Dołączył: 22 Wrz 2012
Posty: 32
Skąd: Malbork

PostWysłany: Sro Maj 01, 2013 12:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Feeder i grunt tylko i wyłącznie. Można na spławik od torów próbować ale raczej odradzam. Co do miejsc to od torów daleko trzeba iść. Od lasu podjeżdżasz prawie nad wodę. Co do ludzi to masa. Brania raz wieczorem a raz rano.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
calvuss
Wędkarz


Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 215
Skąd: malbork

PostWysłany: Sro Maj 01, 2013 19:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A fure zostawiasz w lesie czy na stacji?W piatek zeby miec tam miejsce pewnie na noc trzeba bedzie przyjechac!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
bociankrasna
Kandydat na wędkarza


Dołączył: 22 Wrz 2012
Posty: 32
Skąd: Malbork

PostWysłany: Czw Maj 02, 2013 14:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W lesie kolo leśniczówki
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
calvuss
Wędkarz


Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 215
Skąd: malbork

PostWysłany: Nie Sie 18, 2013 17:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bocian targasz cos na kaniewie albo dabrowce?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
bociankrasna
Kandydat na wędkarza


Dołączył: 22 Wrz 2012
Posty: 32
Skąd: Malbork

PostWysłany: Nie Sie 18, 2013 18:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na Małym byłem w zeszłym tyg zrobić rekonesans ale tylko 1 szt ok 0,8 kg, wiec odpuściłem. Co do Dąbrówki to rozmawiałem z 2 kumplami i takie leszczyki do 0,5 kg idzie nałapać sporo (tak na marginesie to trzeba miec osobny znaczek na Dąbrówkę -paranoja).
W sobotę i niedzielę byłem nad fajnym jeziorkiem PZW i z kolega 5 węgorzyków udało się złapać (3 wymiary) a dzisiaj dodatkowo szczupaczek 70 cm, koledze poszedł podobny przy samej łajbie. Także bardzo sympatycznie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PZW Gdańsk Strona Główna -> Gdzie byłeś? Co złowiłeś? Na co złowiłeś? ...:) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Forum na phpBB © phpBB Group