Forum Forum PZW Gdańsk Strona Główna www.pzw.gda.pl
PZW Gdańsk Forum dyskusyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Znaleziono 40 wyników
Forum Forum PZW Gdańsk Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Żwirownia Tuchomek Borowiec.
mariowlk

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 4812

PostForum: Gdzie byłeś? Co złowiłeś? Na co złowiłeś? ...:)   Wysłany: Sro Cze 13, 2012 13:54   Temat: Żwirownia Tuchomek Borowiec.
Szukam inforamcji na temat łowiska Żwirownia Borowiec.
Dokladnie szukam informacji na temat głębokości łowiska itd.Na jaką rybę można tam liczyć i czy są karpie????Na jakie przynęty łowić na metody g ...
  Temat: Surfcasting? czy ktos z forumowiczów łowi?
mariowlk

Odpowiedzi: 18
Wyświetleń: 27125

PostForum: Morze nasze morze :)   Wysłany: Sro Mar 03, 2010 11:00   Temat: Surfcasting? czy ktos z forumowiczów łowi?
Widziałem też kiedyś wedkarza który łowił z plaży w Gdyni Babie-dołach.Dla mnie jednak najlepsze są miejca w Rozewiu.W ostani weekend kwietnia prawdopodobnie odbedą sie zawody plażowe w Karwii organiz ...
  Temat: Ochrona troci i łososia w zatoce - fikcja !!!!!
mariowlk

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 5807

PostForum: Morze nasze morze :)   Wysłany: Nie Paź 04, 2009 19:46   Temat: Ochrona troci i łososia w zatoce - fikcja !!!!!
OKI.
Wszystko jasne.A już myslałem ,że kłusownictwo się wkradło jakieś.
  Temat: Ochrona troci i łososia w zatoce - fikcja !!!!!
mariowlk

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 5807

PostForum: Morze nasze morze :)   Wysłany: Pią Paź 02, 2009 19:45   Temat: Ochrona troci i łososia w zatoce - fikcja !!!!!
Nie wiem - może się mylę,ale chyba trwa teraz okres ochronny w morzu dla troci i łososia.W kazdym razie dzisiaj byłem w porcie w Jastarni (próbowałem złowić okonie - z marnym skutkiem) i widziałem jak ...
  Temat: Surfcasting? czy ktos z forumowiczów łowi?
mariowlk

Odpowiedzi: 18
Wyświetleń: 27125

PostForum: Morze nasze morze :)   Wysłany: Sro Wrz 09, 2009 8:54   Temat: Surfcasting? czy ktos z forumowiczów łowi?
Dobre miejsce to Rozewie.Zostawiasz samochód na parkingu przy latarni morskiej.Idziesz ściężką w kierunku morza,pózniej trzeba zejśc w dół na plaże a nastepniej udajesz się jakieś 500 m na prawo od ze ...
  Temat: Rozewie
mariowlk

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 5147

PostForum: Morze nasze morze :)   Wysłany: Wto Sie 18, 2009 10:18   Temat: Rozewie
Czy ktoś próbuje łowic z plazy w Rozewiu??? Chodzi o połów leszcza.Jaka jest najlepsza pora dnia?Świt,południe czy raczej wieczór.Duża fala czy raczej spokojne morze?.Łowić w okolicach falochronu czy ...
  Temat: Troć w morzu - latem i jesienią
mariowlk

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 7710

PostForum: Morze nasze morze :)   Wysłany: Wto Sie 18, 2009 10:08   Temat: Troć w morzu - latem i jesienią
Panowie czy jest jakaś szansa na połów troci w morzu na przełomie lata czy jesieni?Czy dać sobie raczej spokój.Czytałem w Wędkarskim Świecie artykuł o łowieniu troci w sąsiedztwie klifu w Orłowie.Tyle ...
  Temat: Theodora
mariowlk

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 5265

PostForum: Morze nasze morze :)   Wysłany: Pon Sie 17, 2009 19:09   Temat: Theodora
15 sierpnia na tej jednostce wypłynąłem pierwszy raz.Było całkiem nieźle jeżeli zapomne o pierwszych trzech napłynęciach.Poźniej było już ok po zwróceniu uwagi,że pływają po małych głębokościach.Zało ...
  Temat: Oszołmy pływają deską surfingową po Redzie
mariowlk

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 5896

PostForum: Masz jakiś pomysł? Pojawił się jakiś problem? Napisz!   Wysłany: Wto Sie 11, 2009 21:36   Temat: Oszołmy pływają deską surfingową po Redzie
Dziś byłem na tym odcinku i nie było tych wariatów.Zaowocowało to braniami pstrągow.Nistety same niewymiarowe Sad.Oczywiście pływaja sobie dalej Smile.
Dokładnie tą sprawą powinno zająć się PZW.Płacimy p ...
  Temat: Oszołmy pływają deską surfingową po Redzie
mariowlk

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 5896

PostForum: Masz jakiś pomysł? Pojawił się jakiś problem? Napisz!   Wysłany: Wto Sie 11, 2009 16:04   Temat: Oszołmy pływają deską surfingową po Redzie
No to sie zgadajmy i zróbmy wpier..... tym kolesią.Jak policja nic nie robi to sami wymierzymy im sprawiedliwość,bo grzecznośc raczej tutaj nie pomoże.
  Temat: Oszołmy pływają deską surfingową po Redzie
mariowlk

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 5896

PostForum: Masz jakiś pomysł? Pojawił się jakiś problem? Napisz!   Wysłany: Pon Sie 10, 2009 20:16   Temat: Oszołmy pływają deską surfingową po Redzie
Byłem ostatnio w zeszłym tygodniu na odcinku most mrzeziński-most rezerwat Beka.Jacyś kolesie jeżdzili drogą z płyty po wale samochodem i ciagnęli za pomocą liny kolesia na desce surfingowej.Jeździli ...
  Temat: Żarnowiec
mariowlk

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 5122

PostForum: Masz jakiś pomysł? Pojawił się jakiś problem? Napisz!   Wysłany: Sob Sie 01, 2009 13:44   Temat: Żarnowiec
No wlasnie Jez.Żarnowieckie zmieniło dzierżawce.Tylko gdzie można uiszczać opłatę?Można gdzieś na miejscu tzn.Nadole???Albo jakiś numer konta bankowego????
  Temat: W którym miejscu z plazy
mariowlk

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 4357

PostForum: Gdzie byłeś? Co złowiłeś? Na co złowiłeś? ...:)   Wysłany: Wto Cze 30, 2009 10:39   Temat: W którym miejscu z plazy
Duże leszcze mozna złowić w Rozewiu.Parkujesz samochó na parkingu koło latarni morskiej w Rozewiu.Schodzisz ścieżką w dół do morza i udajesz się betonowym falochronem w prawo od zejścia.Łowisz w miej ...
  Temat: Belona????
mariowlk

Odpowiedzi: 24
Wyświetleń: 21661

PostForum: Morze nasze morze :)   Wysłany: Nie Maj 17, 2009 6:57   Temat: Belona????
Pojawiła się już belona w zatoce???Dokładnie chodzi mi o rejon Orłowa.Łowił już ktoś?
  Temat: IVONNE - KOLEJNY RAZ
mariowlk

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 4041

PostForum: Morze nasze morze :)   Wysłany: Pon Maj 04, 2009 14:33   Temat: IVONNE - KOLEJNY RAZ
Na tym kutrze spróbowałem sił po raz trzeci.Ostatnio to nie byłem raczej zbytnio zadowolony.A teraz-niespodzianka.
03 maja wybrałem się na połów dorsza na tej jednostce.Pierwsze i drugie napłynięcie- ...
 
Strona 1 z 3 Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  


Forum na phpBB © phpBB Group