Forum Forum PZW Gdańsk Strona Główna www.pzw.gda.pl
PZW Gdańsk Forum dyskusyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Znaleziono 16 wyników
Forum Forum PZW Gdańsk Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Martwa Wisła
dran_er

Odpowiedzi: 645
Wyświetleń: 490247

PostForum: Gdzie byłeś? Co złowiłeś? Na co złowiłeś? ...:)   Wysłany: Pon Wrz 02, 2013 5:37   Temat: Martwa Wisła
Byłem w sobotę w miejscowości Przegalina, braly całkiem nieźle dwa leszcze koło kilograma kilka takich koło pol kilo i multum drobnicy. Ogólnie miałem 5,5 kg ryb.
  Temat: Martwa Wisła
dran_er

Odpowiedzi: 645
Wyświetleń: 490247

PostForum: Gdzie byłeś? Co złowiłeś? Na co złowiłeś? ...:)   Wysłany: Nie Sie 04, 2013 14:43   Temat: Martwa Wisła
łowie tam w rożnych miejscach, a wczoraj byłem kawałek za trzciniskiem skręca się w lewo w taką betonową drogę z płyt jumbo. dojazd jest 15 m od lowiska chyba ze popada to 40 m.
  Temat: Martwa Wisła
dran_er

Odpowiedzi: 645
Wyświetleń: 490247

PostForum: Gdzie byłeś? Co złowiłeś? Na co złowiłeś? ...:)   Wysłany: Nie Sie 04, 2013 10:40   Temat: Martwa Wisła
Wczoraj byłem, efekty całkiem niezłe, zapomniałem wagi, ale myślę że koło 4,5-5 kg, w większości krąp, ale trafił się tez ładny leszcz taki ponad kilo i kilka ładnych płoci po 27-30 cm, byłem z ojcem ...
  Temat: Łapino Dolne
dran_er

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 8444

PostForum: Gdzie byłeś? Co złowiłeś? Na co złowiłeś? ...:)   Wysłany: Czw Sie 01, 2013 6:22   Temat: Łapino Dolne
Postanowilem dac temu zbiornikowi jeszcze jedną szansę i pojechalem wczoraj po pracy. Wynik mnie zdziwil, na 4 godziny łowienia prawie 4 kg ryb. Co prawda nie zlowiłem żadnego potwora ale dwa leszcze ...
  Temat: Łapino Dolne
dran_er

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 8444

PostForum: Gdzie byłeś? Co złowiłeś? Na co złowiłeś? ...:)   Wysłany: Nie Lip 28, 2013 15:51   Temat: Łapino Dolne
Pojechałem ostatnio na wyżej wymieniony zbiornik, łowiłem na długim łuku w okolicach elektrowni, efekt był mizerny na 3 godziny łowienia 3plotki ok 15-17 cm i jeden krąp ok. 20 cm. Skończyło się tak z ...
  Temat: zaneta na Martwa Wisle
dran_er

Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 16754

PostForum: Zanęty   Wysłany: Wto Cze 18, 2013 5:30   Temat: zaneta na Martwa Wisle
Tak sporzywka to zanenta
  Temat: Polska Liga Wędkarstwa Spławikowego
dran_er

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 8841

PostForum: Forum wyczynowe   Wysłany: Pon Cze 17, 2013 13:00   Temat: Polska Liga Wędkarstwa Spławikowego
gosc jest pasjonatem i moze ma to sens, tez pojezdzil bym na zawody nieco wyzzej rangi niz te kolowe.
  Temat: Łeba
dran_er

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 27637

PostForum: Muchowo   Wysłany: Pon Cze 17, 2013 12:54   Temat: Łeba
do mostu w miescie leba jest to woda morska wiec mozesz lowic na skladce morskiej przynajmniej tak zawsze bylo, a co do miejsca z dobrym dojazdem to ja wielokrotnie lowilem w marinie, nigdy nikt mnie ...
  Temat: zaneta na Martwa Wisle
dran_er

Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 16754

PostForum: Zanęty   Wysłany: Pon Cze 17, 2013 8:53   Temat: zaneta na Martwa Wisle
no ja chce dac 4 kg gliny na 2 zanety i w zanecie dam pinke a joka w wiekszosci w glinie w roznych konsystencjach.
  Temat: zaneta na Martwa Wisle
dran_er

Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 16754

PostForum: Zanęty   Wysłany: Nie Cze 16, 2013 17:21   Temat: zaneta na Martwa Wisle
* zjade
  Temat: zaneta na Martwa Wisle
dran_er

Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 16754

PostForum: Zanęty   Wysłany: Nie Cze 16, 2013 17:19   Temat: zaneta na Martwa Wisle
No ok to akademii do 2 kg zanenty na 2 kg gliny wiążącej i 2 kg rozpraszajacej. I kilka kul skleje odrobina benoit i dodam do nich sporo miecha. Reszty nie będę doklejal bo to chyba bez sensu na martw ...
  Temat: Ochotka zanętowa
dran_er

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 11627

PostForum: Przynęty   Wysłany: Pią Cze 14, 2013 16:06   Temat: Ochotka zanętowa
Witam, mam pytanie nie wiecie moze gdzie w trojmiescie, a naj lepiej w gdyni kupic ochotke dzokersa?
  Temat: zaneta na Martwa Wisle
dran_er

Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 16754

PostForum: Zanęty   Wysłany: Czw Cze 13, 2013 20:12   Temat: zaneta na Martwa Wisle
I czy nie warto by bylo tych dlugo pracujacych kul dokleic dodatkowo platkami owsianymi?
  Temat: zaneta na Martwa Wisle
dran_er

Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 16754

PostForum: Zanęty   Wysłany: Czw Cze 13, 2013 19:41   Temat: zaneta na Martwa Wisle
a sporzwki chcialem dac sporo bo juz prawie scisly sezon, woda juz jest dosc ciepla i ryby powinny dosc intensywnie zerowac.
  Temat: zaneta na Martwa Wisle
dran_er

Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 16754

PostForum: Zanęty   Wysłany: Czw Cze 13, 2013 19:25   Temat: zaneta na Martwa Wisle
no ok zmniejsze sporzywke do 2 kg z pinka nie bedzie problemu ale z jokiem troche tak w gdyni jest nie dostepny.
 
Strona 1 z 2 Idź do strony 1, 2  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  


Forum na phpBB © phpBB Group